آموزش عکاسی حرفه ای از پایه تا پیشرفته

دوره عکاسی حرفه ای

پرنسا فوتو مجری برگزاری عکاسی حرفه ای و مقدماتی بوده که با توجه به نیاز هنرآموز به صورت پروژه محور و کارگاه محور اقدام به برگزاری دوره های خصوصی عکاسی حرفه ای ، نورپردازی و کار با دوربین حرفه ای می کند .

عکاسی هنری است ، هنری که به ثبت خاطره ها میپردازد ، خاطره هایی که در لحظه شاید برای شما بسیار ملموس نباشد ولی در آینده لحظات شیرین آن زمان را تداعی میکند ، شاید برای شما پیش آمده باشد که ای کاش در لحظه ای خاص عکسی به یادگار ثبت میکردید و این لحظه برای همیشه در ذهن و نگاه شما ماندگار می شود .

از طرفی عکاسی می تواند به عنوان یک شغل پاره وقت یا تمام وقت باشد . بسیاری از بیزینس ها و کسب و کار های اینترنتی که در بستر اینترنت و یا شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند نیاز به عکس های حرفه ای از خدمات و محصولات خود دارند ، به عنوان یک هنرمند می توانید از هنر خود به صورت تمام وقت درآمد زایی کنید .

برای یادگیری عکاسی حرفه ای به صورت تخصصی می توانید با شماره 09909933254 تماس حاصل فرمایید .

همینطور برای یادگیری ژانر های تخصصی عمکاسی مثل عکاسی صنعتی ، مدلینگ و یا عکاسی حرفه ای از محصول نیز می توانید در کلاس های تخصصی ما شرکت کنید .

 

سرفصل های آموزش دوره عکاسی پرنسا فوتو

دانلود جزوه عکاسی حرفه ای

در لینک زیر می توانید جزوه عکاسی تهیه شده توسط تیم پرنسا فوتو را دانلود کنید و همچنین در پایین صفحه به صورت برگ به برگ مشاهده کنید .

آموزش عکاسی دیجیتال به صورت خصوصی

دانلود جزوه عکاسی از مقدماتی تا حرفه ای

دانلود جزوه عکاسی

برای دانلود بر روی دیکه زیر کلیک کنید
اینجا کلیک کنید

جزوه عکاسی دیجیتال

عکاسی دکوراتیو مبلمان برای مجموعه کوروش
عکاسی دکوراتیو مبلمان برای مجموعه کوروش
عکاسی دکوراتیو مبلمان برای مجموعه کوروش
عکاسی دکوراتیو مبلمان برای مجموعه کوروش
عکاسی دکوراتیو مبلمان برای مجموعه کوروش
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی